torsdag 1 maj 2008

Långtråkigt

Idag är det verkligen långtråkigt. Så Micke, jag och småpojkarna tog oss en tripp till Nisses i Västerås. Kul att de kommit igång igen efter branden, det fanns en hel del kul att titta på där. Jag hittade ett par tofflor som var helt perfekta med ställbara remmar så jag kan justera efter mina svullna fötter. Jag kommer väl att få gå i dem till oktober... hahaha! Hittade oxå en jättesöt fleecefilt till bebisen i ljusgult med giraffer på, kunde bara inte låta bli.

Sedan åkte vi vidare till svärmor och fikade, plus att hon bjöd på pizza. Jippi!!! Jag behöver inte laga mat idag tack vare det. Det måste ha varit en jobbig dag för somliga för Casper och Micke har slocknat i soffan. Så just nu har ju jag apkul... not!

Lite bättre väder idag, soligt men lite väl blåsigt för att det ska vara skönt att vara ute. Hoppas värmen kommer tillbaka snart.

I morgon kommer "bonusbarnen" igen, jobbigt men det får gå.

Nu vete fan vad vad jag ska hitta på. Får väl hänga upp tvätten eller nåt annat kul.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jasså? Så du vart sugen på nisses du. Hihi! Fanns ju jättemycket roligt!
    Tråkigt när folk somnar sådär... Här är de ju tråkigt på annat vis. Ensamt. Gubben jobbar och tösen har somnat.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Pizza är inte helt fel. ;-)
    Gubben och sonen somnar i soffan? Perfekt att ta bild på och lägga upp på bloggen. Haha!

    SvaraRadera