fredag 23 maj 2008

Telefonterror!!!

Jaha, nu har det börjat. Herr H har börjar ringa och ringa och ringa och ringa. Han har säkert ringt tio gånger på några timmar nu. Blir så trött!!! Han kan glömma att han får ha J, önskar han ville gå och gräva ner sig. Va sjutton ska man göra? Jag ska iaf ringa tele2 och be om privat nummer, då får jag iaf ha hemtelefonen ifred. Dessutom blir jag troligen av med de flesta telefonförsäljare, de är oxå fruktansvärt irriterande. Nån gång måste jag ju svara när H ringer, jag vet, men jag ORKAR inte prata med honom just nu.

Ungarna har varit överjävliga idag, så jag är helt slut. Tänker lägga mig i ett bad och hoppas på att man kan slappna av en stund.

Är så irriterad så jag orkar inte skriva mer idag.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hoppas att allt känns bättre snart! Kan man blockera nummer från att ringa till en? Det har jag för mig att man kan göra med mobilen i alla fall. Puss och kram.

    SvaraRadera