torsdag 8 maj 2008

Sommar?

Så varmt och skönt det har varit idag, har tom fått lite färg när jag suttit på balkongen. Hoppas det håller i sig.

Har haft besök av Sandra och Linnéa idag, lillan var så solig och glad. Förut har hon varit lite blyg men idag gick det tom att busa lite med henne. Hon skrattade och såg överförtjust ut. Jättekul!!

Tog en liten prommenad till affären på eftermiddagen med ungarna och Micke, på den lilla biten hann jag få världens ryggvärk. Pust och stånk! Fan, jag har ju inte ens kommit halvvägs än, hur ska det bli mot slutet? Måste nog börja prommenera lite mera så jag tränar upp lite stödmuskler, annars kommer jag aldrig orka hela sommaren och hösten. Men det är ju så vansinnigt tråkigt att gå själv, finns ju ingen som har tålamod att gå med mej när jag går så pass sakta. Ja ja, får väl ta mig i kragen på den biten.

Har fått lite nyheter om våran psyko-granne. En tjej på gården berättade att han kommit släpandes på en grabb i armen och gapat att: Nu jävlar ska vi gå hem till dina föräldrar!!! Moget??? Nä!! Han skulle bara VÅGA så mycket som peta på min barn, då jävlar!!

Ja ja, nu ska jag peta in plåten med fläskpankakssmet i ugnen. Det ska bli gott, det var riktigt länge sen jag åt det.

Ha de så gott allihopa i sommarsolen!

Kramar!!!

2 kommentarer:

  1. Sakta promenader?? Jamen de låter som en utmärkt ide. Orkar ju inte direkt gå så fort. Har ingen kondis. (Skäms)

    Mmm... Hörde mor i huset skälla ut lilla nellie när jag gick hem idag. Hon typ tvingade ungen att äta en glass, men de lät lite som om nellie inte ville ha den.
    Typ: "nu jävlar äter du upp HELA glassen, sen kommer du tillbaka med pappret". Stackars tös... Hon lät inte spec lycklig.
    Inte som en lycklig tös med glass iallafall.

    Fan... Nu rymmer jag från denna lägenhet ett tag. Grannen grillar!! Nam, nam!! Vill också ha grillat!! *blink, blink*

    SvaraRadera
  2. Ja, bara det inte är dåligt väder är ja på. =D

    SvaraRadera