onsdag 30 april 2008

Valborg

Fint väder har det varit nästan hela dagen och vi hade mer eller mindre bestämt att ta ungarna med och titta på nån eld på kvällen. Tror ni inte det börjar regna och blåsa småspik? Typiskt Valborgsväder, så vi skippade den biten. Stannade hemma och käkade potatisgratäng och grillad kyckling i stället, mysigt det oxå.

Spänningen stiger inför ultraljudet på måndag, har nästan blivit lite nojig. Nästan så jag inte vill dit för jag är så himla rädd att något ska vara fel. Tänk om bebis inte lever längre, har otroligt svårt att koppla av just nu. Är rastlös som få och har varit igång från tidig morgon till sen kväll med olika projekt. Vilket enbart har resulterat i en jobbig värk i rygg och höfter plus att mina fötter och ben har svullnat så jag knappt får på mej skor. Borde nog försöka vila nån gång under dagen iaf, men jag får ingen ro i kroppen. Kanske blir jag lugnare efter måndagen.

Nu är det iaf dax att försöka sova några timmar, känner huvudvärken komma smygande. Är väl trött antar jag. Så natti natti.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Japp, jag är väldigt nöjd!

    Näe, inte ska man väl vara rädd för mommo! Hihi! Det var väl en period som allt annat?

    Men inte vara rädd för måndagen... Ska ju bli spännande! =D

    Näe, nu är de frukost. MAAAT!!!

    SvaraRadera