torsdag 15 maj 2008

Kallt och regnigt

Det regnar och är kallt, önskar att sommarsolen kommer tillbaka snart. Man vill ju knappt gå ut, verkar som det blivit höst igen.

Stoppet i avloppet är i alla fall fixat nu, men de upptäckte att jag har ett hål i diskbänken som läcker vatten. Har fortfarande inte fått det lagat, hoppas att de kommer snart och fixar till det. Det går ju inte att använda diskhon förrän det är gjort, fan ska man behöva vänta hela dan innan man kan använda köket?

Casper har kommit in i någon slags trotsperiod. Han lyssnar INTE och är så fruktansvärt påklådig. Man får springa HELA tiden och kolla vad han håller på med och naturligtvis är han på allt han absolut inte FÅR röra. Suck! Hoppas det går över fort.

Torsdag idag och i morgon kommer Mickes ungar. Suckar och pustar! Varför tycker jag det är så jädrans jobbigt? De är ju stora och klarar sig själva, men ändå bävar jag varje gång. De är ju inte otrevliga eller så men ändå. Jag vet inte.

Nu är det dax att fixa lunch till småpojkarna, funderar på att steka pannkakor idag. Gott!

Ha det bra allihopa!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Todoo:)pagoden i ett nötskal..:/
    Jadu,vet hur det känns...M:s barn kommer ju redan IDAG.Så man vet vad man har att göra hörru...

    Ska jobba natt fre+lör. så det kommer bli sömnlöst och jobbigt.Dem lever ju rövare här på mornarna..Speciellt en liten tjej..ja du vet vad hon heter *s*

    Har du redan börjat känna av små rörelser i maggen..gu så härligt;)

    Vi hörs o ses!
    kram/Paulina

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig, trots att du vägrar hämta handduk till mig. *puss*

    SvaraRadera