lördag 3 maj 2008

Ont ont ont

Ååh! Jag har så fruktansvärt ont i höfterna idag. Foglossningen kom tidigt denna gången, hur ska jag fixa detta i fem månader till? Går omkring som en knagglig nittioåring just nu. Det kanske var dumt av mig att flytta runt på möbler och städa igår. Hoppas det blir bättre med lite vila.

Idag har vi grillat korv, gott gott!

Tog in Caspers sittkärra idag och pilla bort tyget från den för att tvätta det. Så nu har vi swimmingpool i badrummet, lite svårt att vrida ur vattnet. Men tror den blir fin i alla fall. Tycker om att hålla mina vagnar i bra skick, vill inte att de ska se alltför skabbiga ut.

Just nu är det lugnt här, ungarna är ute och leker allihopa, ovanligt, men skönt. Då kan man ju passa på att göra lite för sej själv, tex sitta vid datorn... Hahaha!

Jaha, nähe, nu ska jag gå och göra lite mer nytta. Måste väl diska antar jag, för gubben har däckat på soffan igen. Han påstår att han mår illa, hoppas det inte är nån jävla magsjuka på G bara... Blä!!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hm... Är de du eller gubben som är gravid eller?? Hihi!

    SvaraRadera
  2. Grillat är supergott! Fast man brukar lukta så jävligt med rök efteråt.

    SvaraRadera