fredag 9 maj 2008

Tvätt tvätt tvätt!

Ännu en strålande sommardag! Så himla skönt, men varmt. Mina fötter svullnar upp som ballonger, puh! Skor är inte att tänka på, det blir tofflor. Funderar på att köpa mig såna där fula "Foppatofflor", i dem borde väl även mina gravid-fötter kunna få plats. Fast det bär mig emot, jag tycker de är hemskt fula. Men vem bryr sig, huvudsaken är väl att fötterna trivs i sommarvärmen antar jag.

Den här veckan har jag tvättat och tvättat och tvättat och till min stora glädje så har jag nu snart nått botten på alla tvättkorgar. Jisses vad skönt att bli av med det! Börjar bli riktigt tomt i badrummet, ser faktiskt riktigt städat ut där nu. Jag har lyckats få upp tre tvättlinor ute på balkongen så det finns gott om plats att hänga. Det är ju lite dåligt med torkplats i dessa lägenheter annars, en stor nackdel när man är många.

Lucas ser man knappt röken av på dagarna nu när vädret är fint. Han cyklar och leker HELA dagen ute. Han är så trött på kvällen att han bara tvärslocknar, undrar om han överhuvudtaget hinner lägga ner huvudet på kudden. Hihihihi!

Nu har jag fått hem lite bebiskläder från Sandra också, bra att veta i god tid vad som finns och vad som behöver inhandlas innan hösten. Åhh! När man tittar på de där små bodysarna och byxorna blir man ju helt galet bebissjuk! Vill att det ska vara oktober NU! Fast då missar jag ju hela sommaren, det vore iofs synd, får väll hålla mig till tåls då. Suck!

Nu är det dax att hänga upp tvätt igen. Den tredje maskinen för idag, gud vad jag känner mig duktig! Hihihi!

Ha det gott allihopa!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Ja, nu har du varit riktigt duktig!

    SvaraRadera
  2. Ja, men lite sommar vore väl trevligt om vi hann med innan oktober?? Hihi!

    SvaraRadera