tisdag 6 maj 2008

Alien 11 eller?

Det är mysko det där med ultraljud. Ungen ser ut som en liten alien och sprattlar hej vilt men man känner absolut ingenting av det. Känns ganska overkligt. Nu är jag ju liiite besviken över bilderna. Hon som tog dem var lite slarvig så de blev en aning oskarpa, men det kan ju ha berott på att ungen nästan aldrig låg still vad vet jag. Men kul var det iaf att se att den lever och troligen mår bra.








Här ser man hela bebisen i profil, det ser nästan ut som om den suger på tummen om man tittar noga. Men som sagt lite dåliga bilder, jag har sett bättre.
Det måste ju vara kul för den blivande pappan oxå. För honom måste ju det hela vara riktigt overkligt innan han fått se det på bild. Pappan har ju liksom inga grav.symptom. Ja ja, nu är det gjort iaf och nu återstår bara en enda lång väntan på oktober. Men jag ska väl försöka njuta av sommaren lite först oxå. Men jag ska inte sticka under stol med att jag helst skulle hoppa över några månader framöver nu.
Får se om vi sätter oss i sandlådan idag, beror lite på vädret. Men jag antar att jag inte får med mig Casper in, han vill ju så gärna vara ute och leka. Vill bara inte bli påhoppad av granngubben igen, fan han va riktigt läskig. Man vet ju aldrig vad han kan ta sig till, han kanske kommer ut och slår på mig. Så kändes det iaf, kände mig hotad. Ska ha telefonen med mig utifall att. Det är ju faan att man ska behöva vara rädd för att gå ut på gården. Jag som tyckte att det blivit så bra sammanhållning här på sista tiden. Skit!!!
Jaja... Nog för idag.
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag måste erkänna att jag också vart lite besviken på att dessa bilder var lite taskig kvalitet. Men... Det hade nog med rörelserna att göra. Jamen, försök ta en bra bild på en bil som susar förbi??

    Hm... Känner du dig så hotad av grannen. Fan vad jobbigt! Se då till att ha mobilen med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Helt klart ännu en alien!

    SvaraRadera