torsdag 25 september 2008

Trött

Är så grymt trött. Det började igår kväll. När klockan var runt 20.00 kunde jag knappt hålla ögonen öppna och i morse när det var dax att gå upp vid 07.00 fick jag verkligen bita ihop för att komma ur sängen. Skickade iväg ungarna till skolan, käkade lite frukost och gick och la mig igen. Sen sov jag till kl 13.30 ungefär, helt sjukt, jag brukar inte vara så här sömnig. Kanske det är kroppen som försöker säga mig något? Kanske är det dax att varva ner inför "jobbet" som man ska utföra inom en inte alltför avlägsen framtid?

Igår kväll var vi iaf på 40-årsfika hos Inga-Lill. Hon bjöd på bullar och en alldeles fantastiskt god tårta köpt på Ica Maxi. Det var blåbär innuti bland annat och överdragen med vit marsipan. Jösses vad god den var, en sån måste jag köpa nån gång. Hmm... åt två bitar. Det var iaf trevligt som vanligt att sitta och snacka med henne, mycket skratt och glamm.

Idag har det som sagt inte hänt spec mycket, inget som jag vet om iaf. Har ju som sagt sovit bort mesta delen av dagen. Inte för att jag känner mig mycket piggare nu men jag kanske orkar fram till småbarnen går och sover iaf.

Full rulle i magen fortfarande, bebisen hickar väldigt ofta. Huvudet ligger neråt och det trycker och spänner väldigt ibland. Ont gör det och jag hoppas det snart händer nåt. Jag menar ska det ändå kännas som om bebisen håller på att trycka sej ut kan det ju lika gärna sätta igång. Men sån tur har jag nog inte, går nog MINST tiden ut.

Ha en bra dag alla!

Kram från en "bajskorv" (Lucas är i farten igen)

2 kommentarer:

  1. Buhu, jag vill också ha tårta! Har missat många kalas på sistone. Inte för att jag var bjuden på just det där, men en hel del andra.
    Ja du, har han en mamma som är en bajskorv kan vi väl räkna ut vad han också är...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Guud vad sugen jag vart på tårta! Men men... Lite tråkigt att äta tårta helt utan anledning.

    Ja, hoppas bääsen vill komma snart! Ska bli spännande att träffa den lill*.

    Puss å kram!

    SvaraRadera