söndag 7 september 2008

Rädd

Idag har varit en ganska jobbig och orolig dag. Jag har haft riktigt onda sammandragningar. Blev rädd att det var nåt på G. Lite för tidigt enligt min mening då jag bara har gjort 35 fulla veckor. Jag vill att bebisen ska stanna därinne minst två veckor till iaf. Just nu har det lugnat ner sig, men jag är fortfarande riktigt öm i nedre delen av magen. Men nu känner jag mig nödig hela tiden så jag antar att bebisens huvud har sjunkit betydligt längre ner i bäckenet.

Nä, orkar egentligen inte sitta här idag, var bara tvungen att skriva av mig lite. Återkommer.

Kramar till er alla.

2 kommentarer:

  1. Kan man inte bara knipa då? ^^ Du får ursäkta, men jag är inte så hemma på det där med barnafödsel.

    SvaraRadera
  2. Det är ju i och för sig lite synd, på något sätt. (Hoppas du förstod att jag skojade, och att jag inte är så korkad som det lät. Haha!) *puss*

    SvaraRadera