tisdag 23 september 2008

Mysko kommentarer

Hmm... I gårdagens blogg fick jag en konstig kommentar från någon, vet ej vem. Något religiöst dravel, riktigt obehagligt kändes det. Hoppas att få slippa sådant i framtiden.

Idag har jag varit på Underbara Hem och gluttat lite. Köpte en födelsedagspresent till min kära vän Inga-Lill som fyller 40 år i morgon. GRATTIS VÄNNEN!!! Hurra, hurra, hurra, hurra!!!! Hittade även en prydnadslampa som jag INTE kunde låta bli, så himla läcker.

Vet inte vad som hänt mej, har så jäkla ont i det allra heligaste. Det känns som om jag fått en stor fet spark rakt upp mellan benen. Ursäkta beskrivningen, men det gör mej lite orolig faktiskt. Men antagligen är det väl foglossningen som blivit värre, vill att bebis ska komma ut NU!

För övrigt så är allt som vanligt, det har inte hänt så mycket idag. Ungarna har iaf varit på dagis så det har varit lugnt och skönt hemma. Lennart var här på en fika en stund och hade Max med sig. Ja det var väl allt tror jag.

På återseende!

Kramar!

1 kommentar:

  1. Ja, jag såg den kommentaren. Sju mil lång, ju... nästan.
    Aj då, det där lät inte allt för härligt. Hoppas du blir av med det snart.
    Kram!

    SvaraRadera