onsdag 24 september 2008

Jag ska bli "hemlig"

Nu har jag ringt Tele2 och bett om att få privat hemnummer. Herr H har börjat trakassera per telefon igen och jag ORKAR bara inte med honom nu. Har nog med annat. Kanske blir man av med några telefonförsäljare oxå på köpet, inte helt fel. Det tråkiga med att byta telefonnummer är nu att eftersom jag har ADSL så blir jag tyvärr av med mitt bredband i ca 4-5 veckor efter 1 oktober pga överflyttning från en lina till en annan i telestationen. Trist men kan nog vara värt besväret. Jag har även bytt mobilnummer så herr H kan inte nå mig där heller, han kan fara och flyga så långt vägen räcker vad mig anbelangar.

Idag kommer Nea och ska vara hos oss en stund då Sandra ska till sitt jobb och ha möte. Det blir mysigt, hon ska få följa med till dagis och hämta ungarna. Gissa om dom blir överraskade då, dom är helt galna i henne.

Nog för idag.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Jag brukar faktiskt alltid läsa din blogg. Har bara blivit lite dålig på att kommentera.

    Nå...? Vart de överaskade då? Gick de bättre att få med Casper hem? Hihi!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fy på han! Eh.. ja..
    Stå på dej.
    Kram!

    SvaraRadera