onsdag 3 september 2008

Ger upp!

Gaahh!!! Ska detta aldrig ge sej? Mår fortfarande skit. Visst jag är ju bättre än förra veckan men det dyker ju bara upp nya symptom hela tiden. Fick blåsor i munnen som naturligtvis blev riktigt inflammerade. Detta har nu spridit sej till resten av tandköttet, vänstra kinden och käkleden. Gissa om jag har svårt att äta? Mer då? Jo, mår illa som bara faan! Orkar fan inte mer, vill bara sova. Men det går ju inte när man hostar så fort man lägger sej ner.

Okej, nu har jag gnällt tillräckligt. Regn idag. Har varit på kyrkogården på morgonen. Tog med mej en bukett rosor. Men dom brukar inte få stå så länge för rådjuren käkar upp dom. Annars såg det fint ut där.

Hemma ser det däremot ut som bara faan. Orkar inte städa och ingen annan heller tydligen. Man kan ju tycka de som inte e sjuka skulle kunna röja upp lite och kanske tvätta några maskiner. Men icke då! Ja ja, det får väl se ut så här tills jag blir frisk då. Bara att hoppas på att ingen kommer på besök för då får man ju skämmas. Usch! Nämen, jag skulle ju inte gnälla mer.

Helt otroligt! Jag kommer inte på nåt positivt att skriva om idag. Hmm...

Lika bra att lägga ner, återkommer när jag är på bättre humör.

Bye

2 kommentarer:

  1. Krya på dej! Blir du inte bättre om en vecka är det du som går till doktorn, okej!? KRAM.

    SvaraRadera