fredag 5 september 2008

Inget samtal än

Jag har fortfarande inte fått tummen ur och pratat med Micke om situationen med alla barnen. Vågar liksom inte. Eller vågar gör jag väl, men jag är så rädd att det ska bli fel. Han är svår att prata med, han ska bara skämta bort allt som han tycker är jobbigt. Gaahhh! Varför ska jag vara en sån mes???

I kväll ska jag iaf gå över till Sandra och käka räkor. Ska bli RIKTIGT gott! Känns lite lyxigt att sitta och skala räkor och äta baugetter med god ost och bara slappa. Utan barn! Man behöver en paus ibland.

Usch! Min mage har alla möjliga och omöjliga former idag. Det putar ut bulor lite här och var och det känns som om jag har blåmärken över hela kulan. Stort barn kanske. Det trycker på lungorna och det är svårt att få luft ibland. Blir andfådd för ingenting. Kan ingen vrida fram klockan en månad så jag blir av med detta nu?

Jag har beställt två broderier idag, eller Sandra har gjort det åt mig. En bröllopstavla där jag ska brodera in Mickes och mitt namn och datum när vi gifte oss. Vi tog ju aldrig något bröllopsfoto så det kan vara kul att ha nåt minne iaf. Sen beställde jag en tavla med en barnängel som står bland en massa rosor. Väldigt söt. Ska bli kul att hänga upp sen.

Ja, det var väl vad jag hade idag.

Kramar till er alla!

2 kommentarer:

  1. Så länge ni inte pratar om det kan du kanske inte riktigt förvänta dig någon förändring. Hoppas att det ordnar sig.
    Ha det så mysigt med Sandra. Lite sotis blir man allt, ;-) men det gör inget.
    Puss och kram.

    SvaraRadera
  2. Håller me ak där. Inget prat - Ingen förändring... Tyvärr.

    Japp, de ska bli spännande med broderierna. Kul att man kunde vara till hjälp. Fick ett mail om att dina skivor är påväg också.

    Kram!

    SvaraRadera