söndag 14 september 2008

27 dagar kvar till BF!

Nu är det mindre än en månad kvar till beräknad förlossning. Det är riktigt tungt och jobbigt nu. Bebisen ligger med rumpan snett upp åt höger och trycker på samma ställe hela tiden och det gör ONT. Det känns som om jag hade ett stort blåmärke där, fast på insidan. Man märker oxå att det är riktigt trångt därinne nu. Minsta lilla som bebisen rör sej känns och syns. På tisdag ska jag på ny koll hos BM och då blir det ultraljud för att kolla var huvudet ligger. Hoppas jag slipper gå över tiden så länge, är utless på att vara gravid nu.

Igår var jag, Anna-Karin och Alex till Hälleforsnäs. Vi var på Lager 157, en ny outlet-butik. Mycket var väldigt dyrt tycker jag men kul ändå att kolla. Köpte ett långt svart linne. Tog på mig det i morse med grå leggings under och Lucas blev helt såld. Han sa: Åh! Vilken söt klänning du har mamma! Hahaha, så sött sagt av en 4-åring.

Nu ska jag gå och fixa lite mat. Det blir fläskpannkaka... mums!

Ha det gott alla!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar