tisdag 22 april 2008

Tele2 är bra konstiga

Idag har jag fått paket från Tele2, en ny digitalbox. Undrar varför, för jag har inte beställt någon. I brevet som följde med bad de om ursäkt för eventuella problem med den förra boxen samt bad mig skicka tillbaka den defekta. Men jag har ingen trasig box och har heller inte ringt och felanmält. Så nu vet jag inte hur jag ska göra, byta ut någon på måfå eller skicka tillbaka den jag fick nu. Tänk att Tele2 inte ska kunna få iordning på sina grejor. Jag har aldrig varit med om ett företag som har så dålig koll på saker och ting. Ja ja, får väl se hur jag gör. Kanske skickar tillbaka den box som är mest sliten.

Vår har det varit idag oxå, underbart väder. Hoppas det får fortsätta. Men "vårtröttheten" kommer ju som ett brev på posten. Vill bara sova. Hemskt, man borde ju vara ute och njuta av solen, men orkar inte.

Ungarna är på ett hemskt humör, verkar som de oxå är extra trötta nu så här på vårkanten. Men jag förstår dem, det blir ju mera utelekar nu när vädret tillåter.

Två veckor kvar till ultraljud, spännande och läskigt. Man vet ju inte vad som hänt sedan sist, men jag hoppas att allt ser bra ut.

47 dagar rökfri idag! Detta går ju som en dans! Hahahaha!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle ha skickat tillbaka den som är mest sliten... Jag ser fram emot att få se ULbilderna sen. Hihi!

    SvaraRadera
  2. Ehm... Alla företag är lika jävla dåliga, skulle jag tippa på. Här nere är det också fint väder. + att jag också är dundertrött. Hmm? Va? Får du gå på två ultraljud? Har inte jag redan sett bilder på din alien? :-D KRAM!

    SvaraRadera