måndag 7 april 2008

Födelsedagkalas

Helgen har varit bra. Hade födelsedagskalas i lördags, alla barnen var här och grattade och det var jättekul. Fick så fina presenter och blommor, kände mig riktigt uppvaktad. Tack allihopa för att ni kom och förgyllde min dag!

I söndags bytte vi till sommardäck på bilen, det är alltid skönt att bli av med de tråkiga dubbdäcken. Sedan var jag iväg och tvättade av den oxå, den blev riktigt fin. Fast nu syns ju rostfläckarna tydligare, måste fixa till det i sommar.

Idag var jag iväg till H&M och hittade nya byxor och ett snyggt linne till mig själv. Eftersom jag fick ett presenkort därifrån när jag fyllde så kostade det mej ingenting, det är alltid kul.

Rökningen då? Jo det går kanon! Jag har varit rökfri i 32 dagar idag.

Nu bjuder visst gubben på kaffe så nu rusar jag.

Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. Tack för tårtan! :-D

    Det är nästan så att man glömt att du en gång rökte. Bra jobbat, "morsan"! Muahaha!

    Puss och kram.

    SvaraRadera
  2. Du är värd en fiin födelsedag!

    SvaraRadera