fredag 11 april 2008

Sjuklingar

Igår kväll märkte jag att Casper var så ovanligt pipig och gnällig. Och mycket riktigt, han vaknade mitt i natten med feber och öronvärk. Åtminstone sa han att han hade ont i örat. Han fick lite alvedon och han och jag satte oss i soffan och halvsov resten av natten. På morgonen var feber och öronvärk som bortblåst, vad ska man tro? Men istället så har nu Lucas fått feber och han klagar på huvudvärk och värk i kroppen. Kanske Casper inte hade ont i örat utan kanske hade han huvudvärk han med. Jag menar öronvärk brukar ju inte försvinna så där bara. Kan inte påstå att jag mått speciellt bra själv heller, det känns som om man har feber men ändå inte. Jag känner mig sjuk och hängig helt enkelt.

För övrigt så knallar det väl på antar jag, inget nytt under solen direkt. Håller forfarande nollan vad det gäller rökningen. Så skönt att slippa! Jag har till och med upptäckt att folk som röker luktar nåt otroligt illa, det har jag ju inte kännt förut. Tänk att man gick omkring och luktade så själv. Huvva!!!

Det var väl vad jag hade att berätta idag.

Ha det så gott!

2 kommentarer:

  1. Jamen... Han kanske menade huvudet. Jamena, öronen sitter ju på huvudet. Hihi! Näe, men jag hoppas att han klarar sig denna gång. Eller snarare att alla ni klarar er!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni vet väl att när man är sjuk har man tillåtelse att äta glass och dricka avslagen, iskall Coca-Cola! :-D Krya på er mina raringar!

    SvaraRadera