fredag 4 april 2008

Förberedelser

I morgon ska jag ha födelsedagskalas. Japp, jag fyller år och det tycker folk behöver firas. Ja ja, det blir tårta och bullar mm.

Det är våran barn helg denna helgen, då Micke har sina tre barn och jag har alla mina. Det kunde ju ha varit mysigt om det inte varit så mycket trassel hela tiden. Det är specialmat till den ena och en annan som är så fruktansvärt kinkig, inget passar i princip. Det gör ju att man själv blir både trött, ledsen och irriterad. Men det är ju bara att bita ihop, jag har ju inte mycket till val.

Min näst äldsta dotter, Anna-Karin är iaf hemma den här helgen. Mycket trevligt, det ser man alltid fram emot. Och efter maten idag tänker jag gå över och hälsa på äldsta dottern, Sandra och barnbarnet, Linnéa. Måste gå hemmifrån en stund, innan jag kokar över.

Sen blir det till att gå hem och lägga barn och sedan sätta fart på bullbaket. Sånt får man ju pyssla med på nätterna när man har "hjälpsamma" små barn hemma. Hahaha!

Nu är det i alla fall dax att börja med middagen, vad jag nu ska hitta på!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Ja, HJÄLPSAMMA var ordet det!! HAHA!!

    SvaraRadera
  2. Nja, det blev ju inga bullar. Får hoppas på det idag istället. :-)

    SvaraRadera