onsdag 23 april 2008

Trött

Fy vad trött jag är. Vet inte om det fortfarande beror på graviditeten eller om det är våren. Kanske en kombination av de båda. Det är sååå seeegt att gå upp på mornarna. Sover gärna middag ett par timmar varje dag. Jag får ingenting gjort hemma fast jag borde baka bullar och städa. Vi har ju kalas för Lucas på lördag och det vore ju trevligt att ha något att bjuda på. Det blir väl som vanligt att jag står där i sista minuten... suck!

Idag är sista dagisdagen för den här veckan, bäst att passa på att njuta av friden medans den varar. I morgon blir det väl det vanliga kaoset. Fast skönt ändå, jag slipper knata iväg på morgonen med två tjuriga ungar.

På fredag kväll blir jag ensam hemma med ungarna, gubben ska till nån polare och pimpla öl. Ska bli rätt skönt att ha tvn för sej själv och slippa ha nån i soffan som sitter och snarkar. Det är så irriterande! Så säger man: Gå och lägg dig! Du snarkar! Och gubben svarar med ilsken röst: Jag sover inte!!! Nä inte ett dugg, gud så grinig jag blir då. Nä då sitter jag hellre själv och glor på tv.

Det var väl allt för idag.

Dag 48 som rökfri. Snart 50-dags jubileum!!! Hahahaha!!!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Du är duktig du mamma!! Ja, lite bullar är aldrig fel. Såå sugen på bullar! Hihi!
    Sov gott då mor min!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Synd att inte jag kan komma på kalaset.
    Men, om gubben är borta är väl chips och dipp givet. ;-) Haha! Vi vet ju båda vilken sort det blir i så fall. Pussar!

    SvaraRadera