tisdag 29 april 2008

Från svart till grått till en lite ljusare färg

Mår bättre idag. Mycket tack vare en riktigt mysig helg. Micke skärpte till sig och försökte verkligen att bry sig lite om hur jag mådde. Fick blommor av honom, hahaha, det luktar dåligt samvete. Men jag förstår fortfarande inte hur man kan sjunka ner i ett svart hål bara så där. Nån måste ha skickat ner en stege eller nåt för jag kom upp igen.

Vädret är strålande men blåsigt. I dag ska jag till MVC och lämna blodprover igen sen blir det till att se fram emot ultraljudet på måndag. Det blir spännande. Jag var över till Sandra häromkvällen och hämtade hem barnvagnen. Jag har tvättat och fräschat upp den lite, svårt att fatta att det snart kommer ligga en lite bebis där i. Om allt går som det ska, man ska ju inte ta ut något i förskott. Fast man behöver ju inte heller måla fan på väggen. Är nu i vecka 17 och har snart hälften gjort.

Sandra och jag tog en sväng till Ikea i söndags, det var så himla skönt att komma ut lite. Handlade aldeles för mycket som vanligt. Men det är ju så lätt att gå och plocka på sig småsaker där. Köpte lite sängkläder till spjälsängen och lite annat smått och gott. Det var en trevlig dag.

Nu ska jag gå och käka frukost nr 2. Åt lite yoghurt med barnen i morse men nu är jag hungrig igen så nu blir det kaffe. Aptiten är det i alla fall inget fel på, men det är väl rätt vanligt i min sits. Hoppas inte jag får en monsterbebis bara.

Ha det så gott i vårsolen nu!
Kram på er!

1 kommentar: