onsdag 16 april 2008

Orkar inte mer

Här frodas förkylningen. Ungarna är visserligen bättre men jag ligger däckad. Är förkyld i vänstra halvan av ansiktet. Vänster öga kliar och rinner som besatt och så även vänster näsborre. Jag har nog aldrig nyst så mycket i hela mitt liv, fy jag vill bli av med det här nu. Skulle vilja ta ett allvarligt snack med den idiot som uppfann förkylningar.

Känner mig som världens ensammaste människa, jag har inte pratat med en annan vuxen på flera dagar nu, förutom Micke då. Kommer snart låta som Casper eller Lucas, usch är så jävla deppig just nu. Trött, trött, trött!!!!

Orkar inte skriva mer nu för ögat rinner som besatt, ser inte vad jag gör. Ville bara meddela att jag fortfarande lever, för er som är intresserade.

Kram.

1 kommentar:

  1. Fjuh, skönt att höra att du lever. Började nästan bli lite orolig där ett tag. Krya på dig! Puss och kram.

    SvaraRadera