lördag 19 april 2008

Shoppinglördag

Idag har jag varit och shoppat BH. Äntligen hittade jag nåt som passade, tycker det är så svårt. Hittade varsin tuff keps till småpojkarna oxå, de blev jättelyckliga över dem! Hittade ett snyggt linne oxå, på mamma-avdelningen förstås. Jag hade Sandra med som sällskap, hon hittade jättemycket söta kläder till lilla "Nea". Alltid kul med sällskap, trist att shoppa ensam. Jag har haft turen att få sällskap två dagar i rad, för igår fick jag med mej både Anna-Karin och Frida. Frida är mer skotokig än vad jag är, upptäckte jag igår. Vi fick vänta hundra år på henne i varje skoaffär... hahahaha!

Nu är det snart mat, är så hungrig. Jag ska äta en av mina absoluta favoriträtter idag, sill och potatis. Alltså, jag ledsnar ALDRIG på det, skulle kunna äta det flera gånger i veckan. Mums!!!

En trevlig helg på er allihopa!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Mmmm... Är faktiskt sugen på sill och potäter idag. Men, de är ju bara jag som äter det. Så det blir väl troligen Lasange, Ohhh!! Nea har hittat fötterna för första gången precis nu. Heltyst vart hon och sträcker sig efter dom... Men... Hon har rymmarfötter. *hihi*
    Nu får nea sitta bredvid mig i bilen. Har ingen airbag där, så de går bra ju!! Hon var sur hela vägen ut till sundbyholm idag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, jag ska börja kalla dig för "Sillen"

    SvaraRadera