fredag 7 januari 2011

Tillbaka i bloggen

Hej allihopa!

Jag blev sugen på att blogga igen. Är lite ledsen över att min "Rammsteinblogg" gick upp i rök, men får väl skylla mig själv när jag aldrig loggade in där. Det resulterade i att den blev bortplockad. Ja ja, jag tänkte skriva här så länge. Får se senare om jag startar någon ny eller om jag kör på den här bloggen.

Sitter just nu och funderar på vad man ska skriva om. Ska man ha något speciellt tema eller ska man bara skriva ner tankar och vad som händer och sker i vardagen? Det lär bli mycket gnäll då antar jag. Det visar sig kanske efter hand vilket det kommer att luta åt. Nåja, nog om det. Jag är tillbaka här ett tag i alla fall. Välkomna ni som känner för det!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka får man väl lov att säga då. =)

    Man FÅR gnälla i bloggen. Det är väl det man har den till? Haha!

    Kramar på dig mamma!

    SvaraRadera
  2. Ah, vad trevligt! :-D Det ska bli spännande att läsa.

    Liebe!

    SvaraRadera