måndag 10 januari 2011

Trött, tröttare, tröttast...

Sedan i söndags kväll har det inte varit roligt alls. Fick plötsligt en sjuhelvets tandvärk. Hela måndagen gick åt till att bara försöka stå ut med smärtan och under natten svullnade halva ansiktet upp. Har käkat Ipren som en idiot, eller överdoserat heter det nog, men inte hjälper det inte. Nu på kvällen värkte det sönder i munnen och skiten kom ut i alla fall, äckligt som bara den men värken har försvunnit. Är fortfarande ganska svullen men det ger sig nog efter några dagar. Det är ju själva fan att tandvård ska vara så dyrt och att man ska få sån här värk just nu när det är tomt i plånboken, annars hade jag åkt iväg och fått det fixat. Ska bli skönt att få sova inatt, och i eftermiddags fick jag äntligen i mig lite mat. Hungrig som en varg, det fick bli gröt för jag kan inte tugga än.

Imorgon börjar skolorna igen för de flesta. Fast Nichlas började idag, han tyckte det var lite orättvist. Smågrabbarna skulle till dagis i morgon också var det tänkt men det blir nog inte så, orkar helt enkelt inte ge mig iväg. Vi tar ledigt den här veckan från det.

Nu tror jag att jag ska nanna kudden, har lite att ta igen.

Liebe.

2 kommentarer:

  1. Hoppas de ger sig ordentligt snart!

    Ja, en liten kommentar hade vart trevligt så man vet vem som tittat in. =)
    Jättetrevlig present man fick. Helt utan besked innan också. Haha!

    SvaraRadera