tisdag 11 januari 2011

Så sakteliga bättre

Har fortfarnde feber och är ordentligt svullen i ansiktet. Men ingen värk i alla fall, man får vara tacksam för det lilla. Fryser och svettas om vart annat. Åt lite gröt igår och lite nyponsoppa idag. Funderar på att koka ihop någon form av soppa till mig idag, måste ju äta men det funkar inte nåt vidare att tugga. Det får blir flytande föda ett tag framöver. Gud ske lov att man kan dricka kaffe.

Det var riktigt trögt att få igång ungarna i morse, de har vant sig av med att gå upp tidigt nu under lovet. Men det är skönt att vardagen är tillbaka och allt blir som vanlligt igen. Smågrabbarna kom som väntat inte iväg till dagis idag, det var jobbig nog för mig att släpa mig upp ur sängen. Hoppas att nästa vecka ska bli bättre för de behöver verkligen aktiveras. De blir ju överjävliga när det inte finns nåt att göra. Dessutom sover de bättre på natten när de varit på dagis och blivit trötta.

Dax för en kopp kaffe. På återseende.

Liebe

3 kommentarer:

  1. Hihi! Råkade titta in mitt i modifiering... Såg fiskar längst upp. ;)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att det blir bra snart!
    Puss och kram!

    SvaraRadera