måndag 24 januari 2011

Ny vecka

Måndag, inte min favoritdag direkt. Men det är ändå rätt skönt när alla går iväg till sina respektive aktiviteter och i morgon åker smågrabbarna till dagis. Njutardag då alltså. Jag ser fram emot fredagen då det är party med tjejerna. Det blir, som alltid, trevligt.

Just nu sitter jag och tittar på mina fönster som ser allt annat än rena ut. Massor med små fingrar och kladd, solen skiner ju och då ser det ännu värre ut. Jag får lov att göra nåt åt det tror jag.

En annan sak som måste göras är att se över vad som måste fixas på bilen innan besiktningen den 19 februari. Det finns en läcka i avgassystemet och en upphängning till det samma som är trasig. För övrigt vet jag inte, förutom att kolla alla lampor, torkare och spolning. Just ja, inte att förglömma! Tutan! Ja ja, men det är väl i stort sett det som måste göras sen får man väl se vad de säger på besiktningen. Man får väl som vanligt en arbetsorder med sig hem. Läskigt!

På återseende!

Liebe

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att du inte fått komma om du hade velat... ;) Ingen bra idé liksom.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men just då mådde jag ju bättre... Det var ju först i efterhand jag kom på att det inte var så smart med besök... Så då hade jag sagt ifrån. Virrigt värre här vettdu! ;)

    SvaraRadera