fredag 21 januari 2011

Baka liten kaka

Någon som smakat såna här bakverk? Cannoli är namnet och de ser så läckra ut. Själv har jag aldrig smakat så jag har ingen aning. Det vore häftigt att kunna göra såna men då måste man ha några metallrör att linda degen på för det ska sedan fritéras. Får se om jag testar nån gång.

Fredag igen och helgen stundar. Ska bli skönt med lite sovmorgon, jag är så himla seg på mornarna. Längtar tills det är lite ljusare när man kliver upp. Idag har det varit ganska lugnt om räknar bort att Isac matade hunden med en halv tonfiskpizza. Ja ja, lite svinn får man räkna med.

På återseende!

Liebe

2 kommentarer:

  1. Nämen mamma! Vad är de som hänt?! Du funderar på bakverk?!

    Jag har också funderat på dessa kakor. Låter inte helt fel. =) Kolla "köplänkarna" på min bakblogg... Nån där kanske har metallrör för fritering?

    SvaraRadera
  2. Allt som ser gott ut borde man prova!

    SvaraRadera