fredag 2 januari 2009

Ny Mobil


Jag har beställt en ny mobil. Vad svårt det är att bestämma sig för vilken modell man vill ha. Man vet att man vill ha en ny men inte vilken. Nu har jag bestämt mig iaf. En Sony Ericsson W760i Fancy Red. Hoppas jag blir nöjd. Jag gillade färgen. Ska väl tilläggas att gubben oxå ska få en ny, hoppas han blir nöjd han oxå. Till Mickes telefon ingick det små högtalare, så nu blir det party hemma... hahahaha!
För övrigt har det inte hänt så mycket, förutom att ungarna bråkar och lever rövare. Jo, Sandra och Nea var över på en snabbvisit idag, trevligt.
Fiskynglen lever fortfarande, väntar på att de ska börja simma. Föräldrarna var riktigt osams i morse. Vet inte riktigt vad som hände men honan skadade ögat lite illa. Hoppas hon överlever.
Jahapp, det var väl allt för idag.
Kramar

1 kommentar:

  1. Japp, de löser sig. Om man bara ger sig fan på det. Imorgon blir de uppgång vid 9 igen. Här SKA det vända.

    Vad härligt att du bestämde dig. Jag tror också du blir nöjd. Lite sugen är ju även jag... Den såg ju så söt ut i den där godisröda! Hihi!

    Ja, ledsen att det bara vart en snabbis. Skulle ju jobba. Men bättre lite än inget?

    Kram

    SvaraRadera