tisdag 27 januari 2009

Ingen bra start på morgonen

Jag hatar när saker inte går som jag vill på morgonen. Humöret är ju inte det bästa ändå när man är trött. För det första så vaknade Isac tidigare än han brukar, vilket resulterade i att hela schemat för morgonen sprack. Han blev ju trött och ville sova innan det var dax att klä på sig och gå till dagis. Sedan när jag skulle hjälpa Lucas med stövlarna så gick den förbannade dragkedjan på min jacka sönder. Fasen, det känns inte särskilt kul att köpa ny vinterjacka nu när säsongen snart är över. Det enda positiva ska väl vara då att det troligen är rea på vinterjackor nu, om man överhuvudtaget hittar nån som passar.

Jag hade flyt igår i alla fall. Jag var på Stadium för att försöka hitta en baddräkt, eftersom jag ska börja motionssimma. Hittade en som skulle kostat 249 kr, men när jag kom fram till kassan så var det halva priset på rean. Så 49 kr betalade jag för den, helt otroligt.

Ska det förresten vara så här att ha en bäbis? Titta på Lilleman, så här ser han ut för det mesta. Han är en riktig "tröttmössa", man märker knappt att han finns.

Nu ska jag slänga mej på soffan och blunda en stund medans han sover, blev lite sent igår. "Tröttmössa" även jag idag.

Kram på er!

//Mari

3 kommentarer:

  1. Tröttmössa! Haha! Söt den där lilla iaf.
    Älska dig mor min!

    SvaraRadera
  2. Buenos Noches! ;-D

    SvaraRadera
  3. hihi,har du tappat flytet nu mari;) vadandetta nurå?
    Du flyter väl på torsdag hoppas jag..annars får du ha simboj på dig,eller flytväst.
    Kan dra dig runt.hehe..

    Sömntuta han är:)SÖT som socker!

    kram//P

    SvaraRadera