torsdag 30 oktober 2008

Läkarbesök

Idag var det dax för sista läkarbesöket på BB för Isac. Allt var bara bra med honom och han hade redan gått upp 150 g sedan i söndags, så mat får han iaf. Men vilken koll de har däruppe på tider. När jag kom dit kl 10.00 sa en sköterska att de hade väntat på mej sen kl 9.00 men på lappen jag fick står det faktiskt kl 10.00. Jag har tom dubbelkollat det, virrpannor!! Det gjordes ett hörseltest oxå, även det godkänt.

Isac är ännu så länge ett lugnt och nöjt litet barn. Han äter och sover mest, precis som det ska vara. Lite knöligt har det varit vissa nätter men inget jättejobbigt. Han håller på att ömsa skinn. Han var ju så torr när han kom ut så nu tappar han översta lagret det bara rasar om honom. Han ser ut som någon som har brännt sig i solen, stackarn.

Själv har jag en dundrande huvudvärk och fötter och händer är svullna, dricker jag för lite vatten eller? Jag har försökt bättra mig på den punkten sen igår och jag tycker jag märker en viss förbättring. Fortsätter väl med vattendrickandet så får vi se vad som händer.

Ikväll kommer Anna-Karin hem till oss. Det ska bli kul, jag har inte träffat henne på jättelänge känns det som, det blev ju inte av sist hon var i E-tuna. Tänkte bjuda på tacos dagen till ära för det vet jag att hon gillar. I morgon åker hon och Sandra på kryssning, gissa om jag är avundsjuk. Det var riktigt länge sen jag var iväg på nåt sånt, det är svårt att få tag på barnvakt. Men jag hoppas verkligen att de får kul.

Nähe... dax att pimpla i sej lite mer vatten igen...

Kramar!

1 kommentar:

  1. Pimpla vatten du... Det tänker inte jag göra imorgon iaf. Hihi! Klart ni ska få åka på kryssning nån gång igen. Det får vi ordna. Ja, kanske när både Isac och Nea är äldre. Eller går de lika bra me mellanmjölk? hihi!

    Kramas

    SvaraRadera