tisdag 7 oktober 2008

4 dagar

Ja... nu börjar det närma sig. 4 dagar kvar till BF och nu börjar man faktiskt undra vart tiden tog vägen. Snart, inom max 3 veckor har vi en ny familjemedlem. Jag har börjat få fler och fler förvärkar, särskilt på nätterna. Vaknade flera gånger inatt av att livmodern drog ihop sig. Inte så att jag trodde att det skulle vara på G men ändå så pass att jag vaknade av det. Det börjar bli riktigt spännande. Lite orolig är jag för det där med barnvakt och skjuts in till förlossningen. Tänk om folk jobbar när det sätter fart. Ja ja, det löser sig väl på det ena eller andra sättet.

Bilen rullar som en dröm! Känns nästan som om man flyter fram på vägen. Nu när hjullagret är bytt så känner man verkligen vilken skilnad det blev, helt klart värt pengarna.

Det börjar bli riktigt kallt på mornarna, jag måste försöka leta fram ungarnas mössor och vantar. Det var på vippen att jag var tvungen att skrapa rutorna på bilen i morse. Huvva!! Snart är det vinter. Vill inte, tycker inte om den. Fast Sandra är väl lycklig antar jag, vinter betyder jul och det gillar ju hon.... hihihi!

Dax för frukost kanske. Får se om jag kan äta nåt, magen har varit lite konstig i ett par dagar.

Kramar!

1 kommentar:

  1. Japp, snart kommer h*n!! Wii!

    Jul, jul, JUL!! Hahaha!

    Kram, kram!

    SvaraRadera