söndag 5 oktober 2008

Födelsedag

Igår lördag hade vi kalas för Nichlas som fyller 15 år på tisdag. Jag bjöd på smörgåstårta och nybakt rulltårta med äppelmos i. Mums! Trevligt var det men jag var helt klart jättetrött på kvällen.

Idag ska Lennart och jag försöka oss på att byta hjullager på min bil. Hoppas allt kommer att gå bra och hoppas att det verkligen är det som är felet. Känner mig lite nervös faktiskt, som alltid när det ska fixas nåt med bilen. Jag vill absolut inte stå utan bil sen. Fast jag tycker det är ganska roligt att skruva så jag ser fram emot det oxå. Uppdaterar senare om hur det gick.

Ett riktigt skitväder har det varit hela natten, det blåser halv storm och regnar. Hösten är verkligen här på riktigt.

6 dagar kvar till BF och inga känningar alls. Det blir drygt och segt det här.

Nu ska jag ut och skruva, ha det bra.

Kramar!

Uppdatering ang hjullagren:

Nu är det bytt på höger sida. Och gissa vad? Oljudet är borta!!! Gissa om jag är glad? Då var det alltså det som var felet. Och till er som kör Volvo: Hjullagren behöver inte glappa för att vara dåliga. De kan låta illa ändå.

Kramar!

1 kommentar:

  1. Guud vad härligt att det löste sig! Då kan du ju känna att du inte slösat bort pengarna på ingenting.

    Puss å Kram

    SvaraRadera