tisdag 21 oktober 2008

10 dagars övertid

Förut var det långtråkigt och segt att vänta men det här är ju löjligt. Tredje gången i rad jag får lov att går så här lång tid och vänta bebis. 10 dagar över tiden hittills. Nu har jag till och med lyckats förtränga att det överhuvudtaget kommer nån, jag kommer att bli VÄLDIGT förvånad när det väl sker. Gick faktiskt allvarligt och funderade på att plocka undan alla bebissaker förut. Och igår blev jag ordentligt lurad, inte alls snällt. Trodde faktiskt att det drog igång igår em, hade värkar varje kvart i iaf ett par timmars tid. Men icke! När jag gick och la mej för att vila lite så försvann det helt och hållet. Idag är allt som vanligt igen, inte en sammandragning. Suck!! Tänk att man går och längtar efter att ha ont, måste vara knasig.

Har för övrigt inte mycket att berätta. Har varken lust eller ork att engagera mej i nåt annat än att vänta barn just nu. Jag är jättetråkig. Och TRÖTT!!! Stackars min familj, jag är nog inte lätt att leva med för tillfället.

Hoppas ni står ut med mej några dagar till.

Kramar!!

1 kommentar:

  1. Ja, jo, ett par dagar till står vi väl ut, men sedan får det vara nog. ;-) Tihi! Jag skojar såklart bara. Vi ska ju fira jul ihop, kommer du väl ihåg?

    Puss och kram.

    SvaraRadera