fredag 23 oktober 2009

Isac ett år i morgon


I morgon den 24 oktober fyller Lilleman ett år! Han har blivit stora karln redan ju, min lilla "dunderklump", tänk vad tiden går. Han glömde bort sig idag och tog ett par steg, sen damp han på rumpan när han kom på vad han gjorde. Snart, snart så springer han runt här. Han är så himla, himla go' den ungen. Vi ska ha två kalas för honom, ett i morgon och ett nästa lördag. Några kan inte komma i morgon så vi har delat upp det så släkten på Mickes sida kommer i morgon och de från min sida nästa gång. Ha det så kul i Stockholm Sandra och Anna-Karin! Och Anna-Karin: LYCKA TILL MED HÖGSKOLEPROVET!!


Efter några dagars intensivt lyssnande på Rammsteins nya album kan jag bara säga: KANON!! Efter en viss tvekan i början så är jag nu helt såld. Mörkt, hårt, ironiskt, poetiskt, drömskt, provokativt och rysligt. Liebe Ist Für Alle Da läggs nu till kategorin favoriter med plus i kanten. Jag ser fram emot konserten i februari, det är STORT för mig.
120 dagar kvar...


Ingen större förändring i ögat, droppandet fortsätter. Det jobbigaste är dimsynen. Även om det friska ögat fungerar som det ska så ställer det sjuka ögat till det så synbilden blir helt förvrängd. Önskar man kunde koppla bort synen helt på det ögat tills det är friskt igen. Ja, ja bara att bita ihop och gilla läget.
//Mari

1 kommentar:

  1. Han är så söt, lille Isac. Tänk att han är ett år snart. Tiden går fort.
    Fortsätt krya på dig!

    Jag ska försöka att göra mitt bästa imorgon. :-)

    SvaraRadera