söndag 5 april 2009

Födelsedag




Igår, lördag, firade vi min födelsedag. Det var ett mycket trevligt kalas och jag fick både blommor och presenter. Tack alla för att ni bidrog till en trevlig stund. Paketet som står på bordet innehöll två toppar, en svart och en vit, och det paketet fick jag av Anna-Karin. Det behövede jag. Det sexkantiga akvariet var en present från Micke och småbarnen, tulpanerna från Anna-Karin, rosorna från svärmor. Doftsjus och en primula från Lennart och ytterligare en primula från Sandra, Daniel och lilla Nea. Primula doftar underbart gott kan jag säga. Tack än en gång allihopa!
Kramar!
Ps. Vi ses till jul...

2 kommentarer:

  1. Tack för ett trevligt kalas med smaskigt fika. :-) Ha den äran än en gång.
    Kramar!
    Pst; Japp, vi ses till jul! ;-)

    SvaraRadera
  2. Hehe! De var värst vad många kommentarer man fick. Bara trevligt! Näe, jag har valt att jag ska godkänna först. Annars så måste man ju gå in på bloggen hela tiden för att kolla om de kommit nya. Nu kommer de ju ett litet meddelande till min mail om att det finns kommentar att godkänna.
    Har faktiskt inte setat framför datan på hela dagen. Vi var ut till sundbyholm idag igen. Ville ju ha hem lite utav våra trädgårdsredskap och låna en häcksax.
    Är det någon som börjar längta efter julen eller? haha!

    SvaraRadera