fredag 5 december 2008

Kalas igen


På söndag är det ettårskalas för lilla Nea. Stort grattis till henne. Jag har köpt en åkbil till henne (tur att hon inte kan läsa än)... hihihi. Hoppas hon blir glad för den.

Hittade ingen nyare bild på födelsedagsbarnet (Sandra... skicka?!?)

För övrigt har det väl inte hänt speciellt mycket. Lille Isac växer och står i. Han har börjat få tillägg ur flaska vilket är mycket omtyckt. Så gott, så gott. Han sover fortfarande hela nätter men är nästan omöjlig att få att sova på dagarna. Lite knölig och bökig. Vi fick droppar, Minifom, av Sandra som ska göra det lättare att bli av med eventuell luft i mage/tarm. Får se om det kan lugna lite. Annars är han en glad liten skit som inte sparar på sina tandlösa leenden, så himla sött.

Nu ska jag iväg till Ica Maxi för att inhandla helgens mat. Fast det är inte nåt vidare kul att köra bil just nu, snön har ju kommit tillbaka. Först var det väldigt blött och moddigt sedan frös det på så nu är det otroligt spårigt. Bilen far som en vante fram och tillbaka i hjulspåren. Tror ni de varit ute och plogat? Icke... Smart värre.

Ha en trevlig helg!

Kram!

1 kommentar:

  1. Haha! Ja, jag får allt göra det. Du vet väl att du har min tillåtelse att kopiera mina bilder från min blogg?

    Snart kalasdags! Haha! Börjar ju nästan gråta, det går så fort!!

    SvaraRadera