fredag 21 november 2008

Kalasbak

Jag har varit duktig idag. Jag har bakat både bullar och två stycken rulltårtor till Caspers kalas i morgon. Hoppas att det ska smaka! Vi var till Ica Maxi och köpte tårtor oxå. Blåbärstårtor med vit marsipan på, smaskiga. Första gänget med gäster kommer kl 13.00 sen kommer det nog några eftersläntrare nån timme senare. Det andra gänget kommer kl 16.00 så det blir kalasande hela eftermiddagen/kvällen. Man lär nog vara rätt trött när det är över. Men det ska bli trevligt att träffa alla.

I morgon måste jag ge mig iväg och köpa nån present till Casper, har inte fått tummen ur och gjort det än. Ska ta en sväng på HM oxå, jag fick ju min guldbonus idag. Hela 500 kr, det måste jag ju handla för så fort det bara går. Spara? Näää! Hihihi!

Vädret är fortsatt vintrigt. Det var 5,4 minusgrader i morse, tur att jag äntligen fått på vinterdäcken på bilen.

Var iväg och klippte mig igår, äntligen. Så skönt att bli av med lite slitna toppar.

Ha det bra!

Kram

1 kommentar:

  1. Låter smarrigt det!

    Ja, det är superbra att bilen funkar. Jobbigt utan värme dock. Måste skrapa både in och utsidan. Både före och efter jobbet. Grr! Inte kul att göra mitt i natten.

    Kul också att du fått på vinterdäcken. Själv har jag inte ett öre över till att fixa det. Får dras med mina "sommarskor" på bilen ett tag till. Tur är väl att man bara ska till och från jobbet.

    Ses imorgon... Ehh... Senare idag!
    Kramar

    SvaraRadera