söndag 13 mars 2011

Musiken är tillbaka i bilen!

Efter ett par veckors tystnad är det äntligen ljud i bilen igen. Slutsteget lade ju av och jag fattade inte varför men nu är det fixat. Det var antagligen dåligt jordat mellan steget och bilen. Drog om lite kablar och flyttade jordkablen till ett förhoppningsvis bättre ställe och vips så funkade det igen. Är så glad att det inte var trasigt. Nu kan jag poppa loss igen när jag är ute och kör, så skönt!

För övrigt så börjar nu hostan försvinna helt även om jag fortfarande är en aning hes, men det blir bättre och bättre. Förbaskat ont i nacken igen dock men det går väl över det också.

Den 8:e mars ser jag fram emot. Då ska jag ha födelsedagsfest och jag hoppas det ska bli riktigt kul.

På återseende!

Liebe

Att minnas: Nordman har meddelat att de lägger ner bandet pga Håkans privata problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar