tisdag 12 augusti 2008

Nästan som vanligt

Nu börjar snart "oxveckorna" igen. Micke är tillbaka på jobbet igen efter en semester som gick alldeles för fort. Ungarna har sin sista vecka på sommarlovet nu och börjar skola och dagis på måndag. Jag tycker det ska bli ganska skönt faktiskt, även fast det innebär tidiga mornar igen. De har absolut ingenting att göra, det är bara ett evigt tjat om att spela dator.

Gårdagen var ganska lugn trots att jag hade ställt in mig på kaos. Idag på morgonen har det varit lite irritation från ungarna men jag hoppas att det inte kommer att vara så hela dagen. Är för trött för att ha något större tålamod.

Ska försöka orka starta upp tvättmaskinen idag så det finns rena kläder till på måndag. Jag förstår inte varför det känns så motigt, maskinen gör ju faktiskt jobbet själv. Ändå känns det som världens företag att komma igång med något. Är rätt less faktiskt. Inte bara på tvätten utan rent allmänt, skulle vilja hitta på nåt kul. Man orken vill inte riktigt infinna sig, inte fantasin heller för den delen.

Ja, så mycket mer har jag inte att berätta idag. Ganska så trist läsning men så är det just nu.

Ha en bra dag!

Kramar

1 kommentar:

  1. Jaa, men de var väl skönt att komma ut en stund? Tack för fika sällskapet!!

    Kram

    SvaraRadera