tisdag 14 februari 2012

På fredag smäller det!


Ja på fredag är det återigen dags att åka till Stockholm och Globen för att se på Rammstein. Bara tre dagar kvar. Hoppas vädret är bättre än förra gången då det var full snöstorm när vi åkte hem. Men det var det värt flera gånger om! 

På torsdag får jag förhoppningsvis hem nya bilen. Ska bli så skönt att få åka Volvo igen, där känner jag mig hemma. Sedan får man se hur mycket "fix" det kommer att bli med den. Men den såg himla fräsch ut och har inte gått så långt. Huvudsaken det inte är en massa rost och det hittade jag ytterst lite när jag var och tittade på den. 

Jag har varit hemma och haft feber och förkylning i två dagar nu, men i morgon går jag och jobbar igen. Ska bli skönt att komma igång igen. 

Liebe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar