lördag 18 februari 2012

Globe Arena 17 feb 2012


Igår kväll brakade det igång äntligen! Rammstein stod på scen i Globen. Efter ett minst sagt spektakulärt intåg på scenen, via en bro över publikens huvuden, drog de igång med låten Sonne. Bandet var på ett strålande humör så det var fullt ös från början till slut. Publiken var i högform den också. Jag trodde inte de skulle kunna toppa den förra konserten jag var på 2010, men det kunde de. Jag tror jag blev lite hög på endorfiner för idag känner jag mig nästan bakfull. Det här kommer jag att leva länge på och det finns inte en chans att jag tänker missa nästa tillfälle att se dem. Nedan kommer en lista på låtarna som spelades under kvällen, många favoriter var med.

Liebe

Låtlista från konserten i Globe Arena 17 feb 2012
Sonne
Mein Teil
Keine Lust
Du Hast
Engel
Mutter
Ohne Dich
Du Riechst So Gut
Mein Herz Brennt
Ich Will
Asche Zu Asche
Pussy
Amerika
Mann Gegen Mann
Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen
Feuer Frei
Links 2 3 4
Bück Dich
Sehnsucht
Haifisch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar