söndag 5 februari 2012

Går i bilbytartankar igen


Som de flesta som känner mig redan fattat så är det en Volvo jag är ute efter. En Volvo 850. Jag har varit och tittat på en idag i typ den färgen som bilen på bilden har (det är inte den bilen). Riktigt fin var den och priset är helt rätt oxå så jag har bestämt mig för att den ska bli min. Saaben då? Tja, det är väl inte nåt fel på Saab egentligen men det är inte jag riktigt. Trivs inte i den och kommer inte att göra heller, det vet jag nu. Saknar min förra Volvo som jag skickade i skrot i december. Om cirka tio dagar hoppas jag att den står på min parkering. Sen börjar arbetet med den bilen istället, det är lite jag vill göra med den. Det ska på extraljus, bytas stereo, tona rutorna m.m. Men jag kommer att bli så nöjd, det vet jag bestämt. 

Liebe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar