söndag 27 september 2009

Liten utflykt

Vi var iväg en sväng till Erikslund i dag. Kikade in på Nisses och såg så himla snygga köksbord där, VILL HA!!! Knatade runt lite bland butikerna och försökte hitta en vinterjacka till mig. Hittade jag någon? Skulle inte tro det nej. Jakten fortsätter. Vi tog en fika, dyrt som fan var det. Gott? Hm...

Är så seg idag, kan bero på vädret. Sova vore skönt, hm, en annan gång kanske. Fick för mig att baka sockerkaka idag, den står i ugnen i skrivande stund. Ska moffa på den senare.

Annars har det väl inte hänt mycket. Ungarna rumlar runt som vanligt, high life hela dagen lång. Isac är mycket stadigare på benen nu, står själv utan stöd. Han går nog snart. Min bäbis har blivit stor, suck!

Nu är det mat!

//Mari

2 kommentarer:

  1. Det låter som att ni i helhet haft en bra dag. Åh, vad smaskigt med sockerkaka. Ja, lillen börjar bli storen. Goseman!

    ♥Liebe♥

    SvaraRadera
  2. Och inte sa du nåt om sockerkaka *hmmar* ;)hehe..
    Jag har oxå hittat en snyggt köksbord på Nisses..en hög variant typ pokerbord.Så jäkla snygg :) Dem har rätt fina möbler där måste jag säga!
    Jadu..dem växer de små liven.Snart får du jaga lillplutten:)
    Kram på dig!

    SvaraRadera