lördag 4 juli 2009

Varmt

Vädret har varit minst sagt olidligt varmt. Man ska väl egentligen inte klaga men jag har mått riktigt dåligt av den här värmen. Nu sägs det i alla fall att det ska bli svalare nästa vecka och det ser jag fram emot. Jag behöver en paus.

Värmen till trots har jag ändå städat bilen både in och utvändigt, den blev riktigt fin. Än så länger är jag nöjd med köpet, den är rolig och pigg att köra. Fast jag har fått mina pikar och rynkningar på näsan från olika håll, men vem bryr sig, huvudsaken är väl att JAG gillar den.

Igår kväll var jag hos Inga-Lill och festade lite, det var som vanligt både kul och trevligt. Vi satt på hennes balkong och beundrade åskvädret. Vi drack öl och gindrinkar, det straffade sig idag. Jag har väl inte mått så där 100 kan jag säga, hm hm.

Micke är iväg på Powermeet i Västerås idag, kul för honom som inte kommer ut så ofta i vanliga fall.

Det var väl allt för idag.

//Mari

1 kommentar:

  1. Vad duktig du var som fixade med bilen. Då förtjänade du självklart en festkväll. :-D Fast, dagen efter får man skylla sig lite själv. Det gäller i nästan alla fall. ;-)

    Liebe/Kind

    Pst, åtminstone gillar jag din bil!

    SvaraRadera