onsdag 9 juli 2008

Till min familj!!

Tänk att man har så underbara barn! Mina stora döttrar är så fantastiska och hjälpsamma. Kan inte fatta att det är JAG som uppfostrat dem, måste ha gjort något rätt iaf. Hehehe! Hoppas att de mindre barnen växer upp till lika trevliga människor.

Just nu mår jag verkligen bra, älskar min familj och är "tokkär" i min gubbe. Som det ska vara antar jag. Fast småpojkarna är pest och pina just nu. Så himla trotsiga, hoppas det är en sån där period som går över så småningom.

Men på det hela taget trivs jag med livet just nu, och snart är det SEMESTER. Bara denna veckan kvar sen får jag ha Micke hemma i FYRA veckor. Skönt ska det bli!

Ville bara med detta ha sagt att jag är så tacksam för att ni finns, min stora bullriga underbara familj!!!

Jättekramar!! // Mor

2 kommentarer:

  1. Hihi! Du är bra underbar du mor!!

    SvaraRadera
  2. men du är ju bara för go', lilla mamma. :-D vi älskar dej oändligt tillbaka, även om det inte märks alla gånger. riktigt skönt att höra att du gillar livet. då känner jag mig lugn.

    björnkram från en av alla dina barn som älskar dej.

    SvaraRadera