lördag 8 oktober 2011

Snart är det dax för byte!


Jaha, om två veckor är det dax att byta telefon från nuvarande Iphone 3GS till en Iphone 4 32GB. Tänkte mig en vit den här gången. Rätt bra det där att man kan förlänga sitt abonnemang och även få byta telefon då. Det kostar liksom inget extra. Jag har varit jättenöjd med min Iphone hittills och hoppas att jag kommer att bli lika nöjd med efterföljaren. Iphone är så mycket mer än bara en telefon. Den kanske inte kan ersätta datorn men mycket som man kan göra på en dator fungerar även på Iphonen.

För övrigt så frodas förkylningarna här, det snoras och hostas lite både här och där. Jag blev tvungen att vara hemma från jobbet både i onsdags och i torsdags. Inte kul alls, det är mycket roligare att jobba.

Nä, nu ska jag återgå till mitt parti Wordfeud på telefonen, Orkanan (min motspelare) ger inte upp så lätt!

Liebe

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Please kan inte jag en 53 årig punkare få din gammla, hihi skoja
    men det vore ett lyft med en ny telefon

    SvaraRadera